Tillbaka!

Tjenare! Nu är lilla jag tillbaka från Praha. Ska jag erkänna kom jag faktiskt hem i söndags, men har inte hunnit med bloggen till 100 % de närmaste dagarna pga. diverse uppgifter. Sry:)
Om ni så gärna undrar hur det var där nere så var det kanoners! Trevlig stad med billiga priser i alla  butiker och klubbar.
Jag fick för övrigt personliga brev från två stycken fransmän i 50-års  åldern, som var sugna att komma i kontakt med mig. Däremot är jag lite mer tveksam till dessa två manliga fransmän...
Om ni är intresserade över en mer detaljerad beskrivning från resan kan ni köpa en resumé av mig som jag har skrivit ihop med mina bara stackars händer. Den kan rekomenderas av de som redan köpt ett exemplar, det kan jag faktiskt lova er kära läsare!

image25

Peace!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0