Bloggen

God dag mina kära läsare!
Som ni kanske har märkt har bloggen inte varit så aktiv de senaste dagarna. Jag skyller inte på att blogg.se inte har fungerat som alla andra gör utan att jag har blivit kidnappad...Det hände förra veckan men nu är jag tillbaks, det har nog inte stått så mycket i tidningarna, pga. att jag inte är så pass känd ännu. En bättre bortförklaring? hihi

Nu är jag tillbaks och jag lovar att börja skriva mer om allt från himmel till jord! Det är bara  att ratta in holmium.blogg.se för att  få sig ett kortvarigt nöje,  så luta er tillbaka och njut av en alldeles utomordentligt bra blogg.




På återseende mina vänner och bekanta!

Kommentarer
Postat av: Lorentz

Kom igen nu! Uppdatera som du lovat!!

Nåt om studenten eller EM måntro?

2008-06-17 @ 23:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0