Förklarelsen...

Tjena alla glada människor!
Jag har inte bloggat här på ett tag pga vissa oklara omständigheter som jag inte vill ta upp offentligt. Gjort är gjort och nu gäller det att se framåt mot ett nytt (blogg)år. Om det kommer att bli bättre eller sämre än det som varit kan jag inte svara på med jag hoppas på det förstnämnda!

Under hösten nu har det hänt lite grejor här och där. Min brorsson (Mille) har blivit döpt och så har mitt jobb bytt namn från citymail till bring citymail och blivit gröna. Mycket intressant och spännande. Hoppas nästa år blir lika bra!

Nu ska jagsäga hejdå för denna gång, men jag kan lova att det inte kommer ta lika lång tid innan nästa inlägg kommer på denna roliga blogg.
Håll lågan tänd tills vidare!

                                                                              Lika som äpplen!

 
                                 Äpplen?                                                                                David?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0