Det är som det brukar...

Nu är julen över, vilket alltid lika tråkigt tycker jag. Man har suttit och längtat ända fram till jul så går allting över bara på en dag ochh allt känns plötsligt så tomt. Då är det bra om man har fått roliga julklappar som man kan leka med dagen efter  och det fick jag:) Jag är superdupernöjd!
Av mamma och pappa fick jag bl.a en minipc som är galet nice! Mina bröder gav mig kläder (en t-shirt och en skjorta) och min mormor och morfar gav mig fifa 09. Min Mikaela hade gjort en rolig sak, hon hade slagit in ett jättestort paket där det låg en väska och i alla väskans fack låg det massa paket. Vilken fyndig flickvän man har:)
Tack allihop för en mycket trevlig jul och alla presenter!


          Min nya dator :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag älskar dig.

Din julklapp till mig var bäst.

2008-12-25 @ 18:37:16
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0